Son günlər
ölkədə fəaliyyət göstərən bir çox marketlər malı vitrində qeyd olunan qiymətdən
baha satdıqlarına görə cərimə olunur. Siyahıda demək olar ki, Azərbaycanın ən
böyük bütün marketlər şəbəkələri mövcuddur. Özü də bu hal birinci dəfədir baş
vermir. Artıq bir neçə dəfədir ki, məhz bu halla bağlı müvafiq qurumlar tərəfindən
cərimələmə prosesi həyata keçirilir.
Mütəmadi cərimələnməyə
baxmayaraq, bu halın təkrar olunmasına səbəb nədir? İri market şəbəkələrini buna
nə vadar edir? Bu prosesə kim nəzarət edir və bu əməl üçün nə qədər cərimə nəzərdə
tutulur? Dəfələrlə bunu edən marketlər şəbəkələrinin bağlanma ehtimalı varmı?
Strateji
kommunikasiya üzrə ekspert Səfər Aslanov Referans-a açıqlamasında bu sualları ətraflı
cavablandırıb.
“Rayon mərkəzlərindəki
və ya şəhərdaxili ərazilərdə yerləşən orta ölçülü supermarketlər 5,000 – 15,000
SKU (Stock Keeping Unit — məhsul çeşidləri) ilə xidmət göstərir. Böyük
supermarket və ya hipermarketlər isə 20,000 – 50,000 və daha artıq SKU ilə xidmət
göstərirlər. Bu göstərici ərazi, satış
sahəsi, təchizat zənciri və logistika imkanlarına görə dəyişir. Hər bir məhsul
anbardan kassaya çatana qədər ən azı 15–20 prosesdən keçir. Bu rəqəm
supermarketin ölçüsünə, texnoloji imkanlarına və idarəetmə sistemlərinə görə
daha da arta bilər”.
Ekspert nəzərə çatdırıb ki, pərakəndə bazarı dinamik bazardır və qiymət həssaslığının ən
çox büruzə verildiyi yerdir. Belə olan təqdirdə sistemdə baş verən qiymət dəyişikliyi
və rəfdəki qiymət dəyişikliyi eyni zamanda olmaya bilir.
“Sadə dildə
desək, çox zaman əməkdaşlar müvafiq qiymət dəyişikliyini icra etməyə macal
tapmaya bilirlər. Məhz bu nöqtədə texnologiyanın tətbiqi hər zaman səmərəli
olmaya bilər. Əsas etibarı ilə insan faktorundan qaynaqlanan səbəblərdir:
Fidan Vəlisoy